28. martā pedagogu profesionālo kompetenču pilnveides programmas “Pirmsskola kā mācīšanās kopiena” 6 stundu kursus apguva 69 Dobeles novada izglītības iestāžu pirmsskolas pedagogi.
Programmu īsteno Dobeles Valsts ģimnāzija, programmas vadītāja Dobeles novada Izglītības pārvaldes metodiķe Māra Silova. Organizēto kursu mērķis bija savstarpēji izvērtēt, kādi ir ieguvumi pēc kompetenču pieejas ieviešanas pirmsskolā un kādi labās prakses piemēri var veicināt savstarpēju mācīšanos.
PALDIES Dobeles PII “Jāņtārpiņš”, Auces PII “Pīlādzītis”, Annenieku PII “Riekstiņš”, Auces PII “Vecauce” un Penkules pamatskolas pirmsskolas izglītības grupas pedagogiem, kas labprāt kursu programmas ietvaros dalījās ar sava darba labās prakses piemēriem šādās darba jomās: Bērnu savstarpējā mācīšanās skolotāja organizētās un bērna brīvās rotaļnodarbībās; Bērna pašvadīts mācību process, Jēgpilnas pastaigas un ekskursijas bērniem, Sadarbība ar vecākiem – mācīšanās veiksmes atslēga; Pedagogs pedagogam skolotājs.
Kursu noslēgumā iespējams secināt - pirmsskola kā mācīšanās kopiena ir komanddarbs un savstarpēja mācīšanās, vienlaikus atbalsts attīstībai, ko veiksmīgi spēj sniegt pedagogs pedagogam pats savas pašvaldības mērogā.